יוסי פרת – מידע על מקררים אינטגרליים של חברת סאב זירו

חברת סאב זירו, באנגלית SUB ZERO, הוקמה בשנת 1945 בארצות הברית והיא נחשבת למותג מקררים מוביל ויוקרתי מתוצרת ארה"ב.

החברה מתמחה בפיתוח טכנולוגיות חדשניות לשימור מזון, והיא מובילה את התעשייה באמצעות פתרונות וטכנולוגיות קירור, לכן המקררים שהחברה מייצרת ומשווקת נחשבים לאיכותיים במיוחד, והם מגיעים בעיצוב מקורי וייחודי המתאים לכל בית.

מידע כללי על מותג המקררים המוביל מארה"ב

החברה נוסדה בשנת 1945 בוויסקונסין שבארצות הברית, על ידי ווסטיי אף.

ווסטיי חקר את נושא הקירור וחיפש פתרון מתקדם, איכותי וחדשני לשימור בקירור, וזאת בעקבות רצונו לשמור בתנאים אופטימליים את זריקות האינסולין לבנו שסבל ממחלת הסוכרת.

בשנת 1943 הוא המציא את המקפיא הראשון ולאחר שנתיים הוא ייסד את החברה שהפכה עם השנים למותג מוביל למקררים איכותיים ומעוצבים.

בשנת 2000 החברה האמריקאית רכשה את קו המוצרים של חברת וולף ריינג וכך היא החלה לייצר ולשווק מוצרים שונים למטבח הביתי ולשוק הפרטי, המוסדי והמסחרי.

יחד עם זאת, החברה ידועה בעיקר במקררים המתקדמים שהיא מייצרת במפעליה הממוקמים בוויסקונסין ובאריזונה.

כיום, המותג המוביל מייצר שתי סדרות של מקררים מובנים המיועדים למטבח הביתי, מקררי יין באיכות גבוהה ומוצרי חשמל נוספים.

הטכנולוגיה המתקדמת במקררים של החברה מאפשרת שמירה של מוצרי המזון לזמן ממושך יותר.

לקוחות הרוכשים מקרר אינטגרלי של חברת סאב זירו יכולים להזמין מקרר מובנה או רגיל במספר רמות גימור, ויש אפשרות להזמין ציפוי לדלתות המקרר המתאים לארונות המטבח, כדי ליצור חזית אחידה וליהנות מעיצוב יוקרתי ומושלם במטבח.

מקררים אינטגרליים מתוצרת סאב זירו

מותג המקררים המוביל מארצות הברית משווק בהצלחה כבירה את סדרת integrated, אלו מקררים אינטגרליים המשתלבים באופן מושלם בכל מטבח ביתי.

המקררים האינטגרליים של סאב זירו עומדים בתקנים המחייבים והמחמירים ביותר, ובהם התקן הבינלאומי Energy Star לחיסכון בצריכת אנרגיה. 

המקררים האינטגרליים של SUB ZERO מגיעים בטווח רחב של גדלים, הם מיוצרים מראש בעומק הסטנדרטי של ארונות המטבח על מנת להבטיח התאמה מושלמת ולהקנות מראה אחיד ונסתר מהעין בארונות המטבח, וזאת בעזרת חיפוי איכותי מתאים. 

סדרת המקררים האינטגרליים מגיעה עם פונקציות מתקדמות ומרובות, למשל מגירת אפס מעלות המיועדת לשמירה אופטימלית על בשר טרי, טכנולוגיית נו פרוסט (NO FROST) המונעת הצטברות קרח במקפיא ועוד.

ניתן להזמין מקררים מסדרה זו המגיעים כמוצר חשמלי מעוצב או כמגירות קירור פונקציונליות המשתלבות באופן מושלם בארונות המטבח.

כדאי לדעת כי המקררים המתקדמים של המותג האמריקאי מיובאים ומשווקים בישראל על ידי חברת דיגיטל קיטשן (Digital Kitchen).

תיקון מקצועי עם אחריות

המקררים האינטגרליים של חברת סאב זירו מצוידים בטכנולוגיות חדשניות לכן בכל מקרה של בעיה או תקלה חשוב להזמין טכנאי מקררים מקצועי ואמין המתמחה בתיקון מקררי SUB ZERO.

יוסי פרת הוא טכנאי מקררים בעל ניסיון מעל  30 שנה בתחום, הוא מתמחה בטיפול, תיקון ותחזוקה של מקררים אמריקאים, ובהם המקררים האינטגרליים האיכותיים והמתקדמים של המותג סאב זירו.

לאחר אבחון מקצועי של הבעיה במקרר האינטגרלי של חברת סאב זירו, יוסי פרת מתקן את הבעיה במקצועיות ובהתאם לצורך הוא משתמש רק בחלפים מקוריים, וכל תיקון מגיע עם אחריות מלאה.

למידע נוסף ולהזמנת שירות טכנאי מקררים מיוסי פרת – התקשרו לטלפון: 052-2459306.